Vino să îți construiești o carieră de succes
alături de cei mai buni!
Responsabilități:
Vei
primi, distribui și expedia corespondența către clienții și departamentele din
interiorul companiei, conform procedurilor;
Vei
răspunde la telefon și vei oferi informații, în funcție de situații;
Vei
primi reclamațiile și sugestiile scrise sau verbale din partea clienților și
chiriașilor, comunicându-le ulterior departamentului abilitat în vederea
soluționării;
Vei
coordona lucrările speciale de întreținere, anunțând chiriașii despre data la
care acestea sunt programate.
Cerințe:
Studii
superioare finalizate;
Cunoașterea
limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
Operare
MS Office (Word, Excel);
Prezență
fizică placută și discurs profesional;
Capacitate
de organizare și prioritizare;
Inițiativă
și atitudine pozitivă;
Flexibilitate,
discreție și loialitate.
Beneficii:
Tichete de masă (30
lei/zi);
Training-uri soft
skills & hard skills;
Abonament medical
privat;
Acces la biblioteca
Bookster, de unde se pot împrumuta cărți în mod gratuit;